Jaha  funderar på om jag ska återuppta bloggen igen. Är egentligen inte helt sugen samtidigt som jag ändå är lite sugen. Svår känsla att tolka... Var inne och kollade på statistiken och såg att det är någon som varit inne nästan varje dag så den personen förtjänar ett inlägg nu efter nästan ett helt års väntan.

Har spenderat större delen av dagen med dator, böcker och papper i soffan och pluggat. Måste säga att det har gått fantastiskt bra utan motivation. Hoppas det går lika bra resterande dagar fram till tentan...
Har varit inne i stan med mamma en sväng i eftermiddag och köpt en förlovnings- och en bröllopspresent. Bestämde mig igår för att gå på bröllop på lördag. Lär inte träffa Jennie så mycket men ska bli riktigt roligt att träffa Sandra igen efter jag-vet-inte-hur-många år.
Ska man försöka plugga lite mer idag eller hitta på något roligare??
Borde en sak men vet vad jag kommer välja ;)

Kommentera

Publiceras ej