Jag är nog inte gjord för att skriva blogg. Kommer aldrig ihåg att skriva även att jag jag har massa saker jag skulle kunna skriva om. Problem att vara lite halvsnurrig..
Känns som jag inte gjort annat än att plåga min kropp i helgen. På kvällarna har det i alla fall känts som den är ordentligt mörbultad. I lördags planterades det skog med gänget från Älgabäcksryd. Riktigt trevligt, varmt och svettigt. Efter några timmars slit på hygget blev det smörgåstårta och sen en kort färd för att sen plantera lite till. I söndags grundmålade jag först Peters veranda och sen även hans farmors. Tog hela eftermiddagen. På kvällen tänkte vi inleda vår gemensamma grillsäsong så blev några korvar han hade i frysen. Fyyyyyyy säger jag. Så sjukt starka. Svetten rann efter bara några tuggor. Gav upp efter halva korven. Igår gav jag och Sandra oss i väg på en cykeltur, med en cykel utan bromsar och den andra med sned sadel, men runt kom vi. På kvällen var jag inbjuden på konfaavslutningen i Älgabäcksryd. Vi ät mat och spelade brännboll. De gamla mot de unga. Jag Amanda och Patricia var tydligen gamla så vi fick spela med föräldrarna. Självklart vann vi!!! ;)
Idag var det kursintroduktion av sista kursen för terminen. Fördjupning i anatomi och fysiologi. Är så sjuuuuukt mycket vi ska kunna så tvivlar på om jag någonsin kommer klara detta :S
Men men är väl bara att kämpa på och hoppas att något vettigt fastnar...
Imorgon ska vi känna och klämma på klasskompisarna. Palpation står på schemat. Kan bli ganska kul tror jag :)
Nu ska bara de sista papprena skrivas ut och huvudet landa på kudden om ett tag
Nattinatti på er :)

Kommentera

Publiceras ej