Oj oj oj vad tiden går...

Sista tenan är avklarad.
Har varit på en hel utbildningsdag i Nässjö
En informationskväll på Malmåkra (där jag ska jobba i sommar)

Och ikväll/natt är det dags att gå bredvid. Efter att ha sovit 2 timmar i eftermiddag känner jag mig bra ännu tröttare. Varför?? Känns som det kommer bli en tuff natt nu när det är ett halvår sen jag jobbade nat senast men hoppas det löse sig. Har i alla fall koll på en person som jag sa jobba med i natt och det känns skönt.

Har haft en riktig latdag idag. Tittat på film, varit ute och gått en sväng, sovit några timmar och sen läst lite. Känner mig änd ganska laddad för natten. Vet egentligen inte vad det är jag kommer syssa med i sommar mer än att se till gamlingarna när de sover :P Det som oroar mig mest just nu är att jag kommer gå vilse för ändes sjukt stort när jag var där på informationsträff igår kväll. Fattade inte hur vi gick men det löser sig. Har känts precis likadant när man kommit till en ny skola och där har man lärt sig hitta snabbt så ska väl gå nu med.

Bäst att få på sig lite kläder, göra iordning lite mat och sen ta det lite lugnt inna det är dags att åka.

Tjingeling :)

Kommentera

Publiceras ej