Det är så det känns i alla fall. Har två tentor kvar innan sommarlovet. Den ena större än den andra. För några dagar sen kändes allt omöjligt men nu börjar det släppa. Palpationen känns hyfsat bra nu. Den har jag ganska stor chans att klara tror jag. Sen är det en vecka kvar och sen blir det den stora tentan som förtillfället känns mil långt borta kunskapsmässigt från min sida. Men nu fokuerar jag på palpationen och så får den andra komma sen.

Igår var jag i Slätteryd och ställde iordning allt till Slätterydsfestivalen ikväll. Kommer nog bli en gym kväll så se till att befinna dig i ladan i Slätteryd kl 19 för att tävla, sjunga allsång, lyssna på bandet, andakt, äta tacos, träffa kommunalrådet Åke Johansson och bara umgås! :D

Nu ska jag försöka hitta en bit mat och sen återgå till pluggandet igen!
Tjingeling


Kommentera

Publiceras ej