Har nog inte varit så duktig på att blogga tror jag....?!

Det har iaf inte hänt så mycket under denna vecka....har mest varit segt.
Hade matteC prov i tisdags...tror det gick bra, eller rättare sagt hoppas.

Var inte med på gympan i onsdag för jag kunde knappt prata när jag vaknade, hade så ont i halsen. Fick nästan en utskällning av gympaläraren för vi (Sandra mådde inte heller bra) "kunde ju varit med lite iaf". Har inte missat en gympa lektion under hela min tid på ED (om man inte räknar coopertestet jag missade i våras men jag kan faktist inte hjälpa att jag är allergisk) så jag tycker faktist inte att det var så farligt.

Idag hade jag litet muntligt prov i kinesiska, gick mycket bättre än allt annat muntligt jag har gjort i kinesiskan. Efter det kom fysiken. Gjorde gamla nationella prov. Kom fram till att jag har glömt allt om optik, eller rättare sakt all fysik. Måste nog plugga lite inför det "riktiga" provet.

Har mailat till ett läkemedelsföretag i malmö, hoppas på en praktikplats där i vår. Elin (en kusin) har lovat att jag får bo hos henne om jag hitta något. Vill verkligen göra min praktik där, skulle vara jätteroligt.

Är iaf skönt med helg nu. Bara 3 veckor kvar till jullovet:)

Nu ska jag försöka städa mitt rum eller gör det kanska imon (eller nästa år!)

Kram!    

Kommentera

Publiceras ej