Hallå!
Är ett tagsen jag skrev här nu. Orkar inte. Det är ganska tråkigt har jag insett. Roligt att läsa kommentarerna men inte att skriva:/
Har iaf haft en skön vecka. Måndag och tisdag var som vanligt. I onsdags var jag och Sandra och filmade i Norrahammar på morgonen/förmiddagen. Experimenten gick fort så vi försökte spräng en gummihandske med bakpulver och vatten men det gick inte. Igår hade jag en lektion på morgonen och sen 4 timmar hål och sen en till på eftermiddagen. Jag och Johanna var på elgiganten och provade massagestolarna:P Vet vad jag önskar mig i julklapp:P Idag har jag varit ledig. Har städat och julpyntat på mitt rum.
Nu måste jag ducha om jag ska ha nån chans att hinna till Älgabäcksryd till 7.
Kram

1 kommentarer

Älex

30 Nov 2008 23:03

Om jag var en tjej skulle jag också vilja ha en vibrerande stol < 3

Kommentera

Publiceras ej