Hjälp nu är det bara 2 dagar kvar till studenten!!!!
Har massa kvar att göra.


I måndags var det den årliga kemibanketten. Var riktigt orolig att vi skulle tvingas sitta ute som förra året. Hade varit kallt och blött. Men vi satt inne som i ettan. Rolig kväll med tipspromenad, mat, underhållning och mkt skratt.
Efteråt tog jag, Sandra, Johanna och Carro efterfest hemma hos mig. Efter enstunds letande efter nyckeln kunde vi ta oss ut till "boa". Där blev det Våghals (sanning och konsekvensspelet som jag fick av dem i 18-års present). Fick du några konsiga sms i måndags kväll/natt beror det på det. Längesen jag skrattade så mkt som vi gjorde. Strax innan 3 skjutsade jag hem Sandra. Fastnade framför datorn enstund när jag kom hem sen. Vaknade halv 8 nästa morgon av att en telefonförsäljare ringer. Kan inte somna om sen. Lagom glad och pigg på kvällen sen.


                 

Pelles sång:

En sommarkväll i juni å du va här
Nånting va på G en mysig atmosfär
mmm mmm mmm mmmm
Snart är det lov o en annan tid
Åh längtar att få sitta med dig bredvid åååå åååå åååå åååå

Du sa jag är 19 jag gillar dig
jag var bara 17 när jag viska mig
(tjejer) du har nått som jag vill ha av dig
(killar) Jag vet jag vet det är min grej.

Jag ville va ditt F om du var K
Då har du nått jag vill få
mmmm mmmm mmmm mmmm
Bara du kom nära så kan de gå
Fast den är liten så vill ja den få
mmmm mmmm mmmm mmmm

Du sa jag är 19 jag gillar dig
jag var bara 17 när du viska till mig
du har nått som jag vill ha av dig
Jag vet jag vet det är min grej

Då kom min lärare och förklarade för mig
Hon kan allt hon är en kemitjej
mmmm mmmm mmmm mmmm
Gått på bal har se sån stil
Jo hon har varit en kemiprofil
mmmm mmmm mmmm mmmm

Vi fattar allt hon när hon förklarar för mig
För Birgitta är en skärpt tjej
Hon sa bara gå nära K
Då blir du FRUuorid Fluorid Å Å

Fär våran SN vet det mesta av allt
Det vi tycker har varit å så ballt
mmmm mmmm mmmm mmmm
Hon sa allt du vill ha får du av K
Så kryp bara nära så kan det gå
mmmm mmmmm mmmmm mmmmm

Tänk vilken skarpa och profil
du har alltid haft en sån säker stil
Du vet hur man får en bra relation
det  kallas har jag hört för Sn reaktion

Så därför vi alla nu reser oss
Tack Birgitta för alla dessa år förståss
och i o med visan blir det känt
Att du nu har lyckats med din student.

Är en ganska intern sång med massa kemigrejer man måste kunna för att fatta något, men vi tycker det är kul iaf.

Nu ska jag fortsätta med städningen och allt annat jag höll på med innan.

Puss och kram

3 kommentarer

/)nna .

11 Jun 2009 00:43





NÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRD!! ;P

/)nna .

25 Jun 2009 11:52





BLOGGA PÅ NU!!!



JAG VILL HÖRA OM VAD SOM HÄNDER I VÄRMLAND!!! :)



(Fick jag komma upp nåt eller? :))



Krambanan

Sara

05 Jul 2009 19:54

Får se om det blir lite bloggande på tisdag kanske. Om jag orkar. Åker upp med en väska fylld med tvätt så först ska jag ta hand om den. Men sen kanske det blir lite skrivet här.

Kommentera

Publiceras ej