Detta fick jag i mail från en kompis. Måste skaffa nya normala :P.

Förlåt att jag inte ringt eller kommit förbi på ett tag, men min bil behövde tvättas så jag tog den till ett ställe som jag hade hört talas om. Där är de helt hopplösa. Nu har jag fått tvätta den tre gånger på en vecka, och de får den visst aldrig ren. Nu vet du i allafall var jag befinner mig...



image12

  image13


SUCK, JAG FÅR ÅKA DIT IGEN... image14


Förlåt att jag inte så dig på bussen Sadde, ska aldrig hända igen!!!

5 kommentarer

/)lida .

27 Jan 2008 21:14

Haha UNDERBART!!

Sara

28 Jan 2008 16:59

Visst är den:) Har du mailat till Lisa om dina planer för sommaren?? Fick mail från henne idag. Kram

elin sjögren

31 Jan 2008 11:33

hahaha!! kulkul!! du ville du komma hit så är du välkommen!! kramar elin

Sara

01 Feb 2008 16:50

Hej!
Vill gärna komma men har ingen praktik plats. Har mailat alla läkemedelsföretag som bedriver forskning i malmö och lund (2 st). Har fått nej från det ena och den andra har inte hört av sig. Kram

elin sjögren

02 Feb 2008 16:57

de e inte lite tröga sånna där..:)
men ring till dem TJATA!! (snällt) och visa att du VERKLIGEN är intresserad!!
asså skicka fler mail asså sånna där kan vara hur sega som helst det gäller att veta vad man vill och stå på sig!! och du är ju smart snygg och sexig:) snygg t-shirt!! gillar den!! :)GE DIG INTE!! kramar elin

Kommentera

Publiceras ej